positionering met impact

  • Wanneer: 28 06 2018
  • Waar: Werkspoorkathedraal Utrecht | Studio F
  • Hoe laat: 15.30 - 18.00, borrel na afloop
  • Voor wie?

    eindverantwoordelijken voor organisatie-, merk- en marketing/ communicatie in middelgrote tot grotere organisaties

The battle takes place in the mind of your customer …

Wat maakt positioneren in een tijdperk van betekenis zo krachtig en impactvol? Zijn de wetten van Ries & Trout (Positioning, the batlle for your mind) na 25 jaar nog steeds actueel? Wat leren we van IKEA als het meest inspirerende bedrijf van Nederland? Waarom kent vrijwel iedereen het verhaal van Tony’s Chocolonely en Dopper? Eén van de inzchten: zij positioneren zich niet in hun categorie, maar in het leven van mensen.

We nodigen je van harte uit voor de executive sessie positioneren met impact. Waarbij we ingaan op de eigenschappen en strategieën van de organisaties die ogenschijnlijk eenvoudig de marktaandacht pakken, waar anderen zo hard voor strijden. Een inspirerende en even praktische sessie met vakgenoten om te ontdekken waar positioneren anno 2018 over gaat en hoe de effectiviteit toeneemt door een aantal fundamenteel andere keuzes te maken.

Deze sessie – op uitnodiging – is het meest waardevol voor eindverantwoordelijken voor organisatie-, merk- en marketing/ communicatie in middelgrote tot grotere organisaties. Om interactie en verdieping centraal te stellen, is het aantal deelnemers beperkt tot 15. Voorkom teleurstelling en meld je snel aan.Er zijn geen kosten aan deelname verbonden.

Meer events

  • 07June
  • 08March
  • 08February
  • Mail mij dit artikel